Udbud af snerydning 2018-2020

Brønderslev Kommune sender deres snerydning i udbud for perioden 2018 til 2020.

Udbuddet vedrører kørsel i vinterperioderne 2018/2019, 2019/2020 og 2020/2021 med mulighed for forlængelse i op til yderligere 1 vintersæson (2021/2022).

Udbuddet dækker samlet 1.000 km kommuneveje samt p-pladser, sideanlæg og buslommer, og afregnes efter timeforbrug.

 

Samlet udbydes det på 29 ruter (de enkelte kan findes på Brønderslev Kommunes hjemmeside for udbuddet)

Du kan byde på alle ruterne eller udvalgte ned til en enkelt.

 

Deadline til tilbud er: 29. august kl 12.00

 

Entrepriseoversigt:

  • 7 ruter indebærer snerydning med lastbil.
  • 13 ruter indebærer snerydning med traktor.
  • 6 ruter indebærer snerydning med lastbil/traktor, hvor valget af køretøj foretages af den bydende.
  • 3 ruter/områder indebærer snerydning med gummiged

Du kan se udbudsmateriale her

Har du spørgsmål kan du skrive til Jørgen Lind fra Udbudsafdelingen frem til den 17. august.

Svar vil blive givet senest den 22. august 2018. Og blive publiceret i en anonymiseret for på kommunen hjemmeside.
Spørgsmål skrives til Jørn Lind på jorn.lind@99454545.dk.

 

Tilbud afleveres i en lukket kuvert mærket

”Licitation – Vintertjeneste 2018” – MÅ KUN ÅBNES AF INDKØBSFUNKTIONEN til:

Brønderslev Kommune
Jørn Lind
Indkøb og Udbudsfunktionen
Ny Rådhusplads 1
9700 Brønderslev

senest onsdag den 29. august 2018, kl. 12.00.

 

VIL DU HAVE NYT FRA OS?
Vi sender ca. 1 gang om ugen
Ingen pjat -kun korte nyheder!
FÅ TJEK PÅ DIN OPSTART
Vi har samlet den ultimative liste,
over hvad du skal huske inden du starter virksomhed.
Få vores gratis tjekliste til opstart af virksomhed.