Strategi for Facebook -VækstCamp

TID
torsdag 7. marts 2019 - torsdag 21. marts 2019
kl. 08:00 - 12:00

STED
Brønderslev Udviklingspark,
Håndværkervej 1, 9700 Brønderslev

SPØRGSMÅL?
Rasmus Pedersen
99 455 197
rasmus.pedersen@99454545.dk

Strategi for Facebook -VækstCamp

VækstCamp Vendsydsel i SOME

Har du styr på din online strategi? Hvordan du kan bruge Facebook og Linkedin til at få flere kunder – både med dine opslag og reklame?
Får du sat mål og tænkt kanalerne sammen? Ved du hvordan du lokker leads ud af de sociale medier så du går fra kold kanvas til lune leads?

Det er svært, men der er hjælp at hente.

Brønderslev Erhverv og Shape Marketing gentager kurset i strategi, opsætning og salg med sociale medier.

Det du vil få ud af kurset er:

  • Planlægning og indsigt i din Facebook-side i din kundekontakt, din markedsføring og dit salg.
  • Hvordan du bruger betalt markedsføring og typer af markedsføring her. Fra flere opringninger til likes.
  • Strategisk brug af din hjemmeside, mail-lister, Facebook og Linkedin til at få de salg gennemført  uden det koster en milliard.

Foreløbig program for dagene:

Vi vil på de 3 dage arbejde med følgende:

Facebook Business Manager, Facebook annoncering, Facebook opslag, Linkedin organisk og betalt.

Nedenstående er kun en del af det vi når at komme igennem og samtidig kommer vi til at lave praktiske opgaver også med dine virksomheds-profiler, så husk PC.

Overordnet:
Opsætning og brug af Facebook Business Manager
Hvad er kreativt center i Facebook Business Manager
Facebook Business Manager AnalyticsFacebook Annoncering vil blandt andet indeholde:
Microannnoncering på opslag
Den 3-ledede salgstragt i annoncering
Kunderejsen i forhold til Facebook annoncering
Remarketing
Målgrupper
Geografi og demografi
Kampagneflows
Videoer og annoncering på FacebookFacebook Opslag med emnerne:
Opslagstyper på Facebook
Fra 0-1.000.000 i rækkevidde
Gamification på Facebook
Brug dine opslag intelligent til annonceringen
Hvad skal du være opmærksom på
Kvalitet kontra frekvens
Tips, tricks og andre gode sagerLinkedin kom her igang med:
Hvad er vigtigt at være opmærksom på i forhold til Linkedin annoncering
Målretning på Linkedin
Målgrupper
Sponsorerede opslag
Retargeting på Linkedin
Leadannoncering på Linkedin
Fremtiden for Linkedin annonceringArbejder du B2B vil der stadig være viden at hente. Enten fordi du stadig skal fange slutbrugerne eller fordi de muligheder der er i Facebook i dag er dem der stille og roligt bliver implementeret på de andre platforme, såsom LinkedIn (selvom de ikke helt virker lige så godt eller billigt endnu der). Dvs. du vil lære at ramme de få med annoncer efter fx interesser eller geografi.

Tid, sted og pris

Kurset vil køre over 3 torsdage i træk fra torsdag den 7. marts 2019 og de følgende 2 torsdage. Det bliver  mellem 8 og 12.

Det giver tid til at du kan passe dit arbejde og få doseret den viden der bliver givet. Har du butik er det også kun 2-2½ time du har brug for at få en afløser til at åbne og tage imod kunder.

Det kommer til at foregå i Brønderslev Udviklingspark.

Udover kursusdagene får du 1 times personlig rådgivning fra oplægsholder som en del af pakken.

 

Samlet pris for alle 3 formiddage med forplejning er 2.450 kr. plus moms

Early Bird rabat 500 kr. + moms til de 10 første

Der bliver 25 pladser i alt.

Du skal regne med hjemmearbejdet mellem kursus-dagene. men det vil være brug af det du har lært og det er jo med at se om det virker mens det er i frisk erindring. Så sæt tid af til at arbejde med opsætning og kampanger mellem kursusgangene.

 

NB Bookingen er bindende. Der vil ved afmelding blive opkrævet et gebyr på 500 kr ex. moms.

 

Booking-priserne er vist uden moms.

Tilmelding

Tilmeldinger er lukket til dette arrangement.

Indlæser kort...

TID
torsdag 7. marts 2019 - torsdag 21. marts 2019 kl. 08:00 - 12:00

STED
Brønderslev Udviklingspark, Håndværkervej 1, Brønderslev

VIL DU HAVE NYT FRA OS?
Vi sender ca. 1 gang om ugen
Ingen pjat -kun korte nyheder!
FÅ TJEK PÅ DIN OPSTART
Vi har samlet den ultimative liste,
over hvad du skal huske inden du starter virksomhed.
Få vores gratis tjekliste til opstart af virksomhed.