Dette arrangement er også for eksisterende virksomheder, der skal have lavet regnskab og skat første gang.

Her er nogle af de spørgsmål vi ofte møder:

  • Hvordan afregner jeg moms når jeg både har salg med moms og salg uden moms?
  • Hvad betyder det for min momsfradragsret, når jeg har salg uden moms?
  • Hvilke afgifter kan jeg trække fra via momsregnskabet?
  • Hvad koster det ikke at indberette moms til tiden?
  • Hvordan skal jeg egentlig udbetale kørsel til mig selv?
  • Bliver jeg beskattet af min telefon når udgifterne betales af min virksomhed?
  • Virksomheden har brug for en PC – kan virksomheden købe den brugte jeg har privat – uden bøvl med SKAT?
  • Skal mit regnskab indsendes og evt. hvornår?
  • Hvornår skal jeg indsende selvangivelse for min virksomhed?
  • Hvordan kan jeg optimere min skat?
  • Hvad er en etableringskonto – og er det noget for mig?
  • Hvordan holder jeg styr på mine bilag og mit regnskab?

Har du andre spørgsmål som vi skal omkring?

Send dit spørgsmål til henrik.t.kristoffersen@99454545.dk inden sidst på dagen den 15.02.21.

Ellers tager vi nye spørgsmål, som de kommer den 17. februar.

Det sker den 17. februar fra 14 til 16 på Teams  – der vil være plads til spørgsmål og dialog med de øvrige deltagere. Måske har i de samme udfordringer.

Deltagelse er gratis, tilmelding nødvendig 🙂

Månedens oplægsholder er:

Jacob Rask fra BDO Brønderslev.