#14 Strategi Online

Online strategi

I  denne udgave af IndustriKvarteret springer vi ud i strategi & cyberspace sammen med Riveronline.

Det er med fokus på salg, kundekontakt, at eje side 1 i google. Men det starter med din strategi for online tilstedeværelse.

Vi får også vendt fordele for B2B og underleverandører i en tilstedeværelse online. Det er jo ikke kun børnetøjs-butikker der er derude 🙂

Det bliver forhåbentligt ikke for teknisk eller nørdet. Men vi kommer langt omkring, undervejs forsøger Rasmus med svingende held at ‘oversætte’ SEO-lingoen. Så kommer der et ord du ikke forstår lige giv det 1 minut, der plejer en oversættelse at komme.Strategi Online med podcast for virksomheder

Det blev en længere omgang men giv tid, d’herrer får sig talt varme og der falder en del tips og tricks af undervejs. Selv hvis du har bestemt dig for ikke at bruge online markedsføring. Så har du i løbet af en time afklaret om det nu også er helt irrelevant for din virksomhed at være på nettet og være aktiv derinde.

Vi kommer omkring SEO, facebook, facebook annoncering, Google analytics, adwords og meget andet.

Det er jo ikke kun webshops og tøjbutikker der kan have gavn af at være tilstede med mere end et visitkort på nettet.
Du kan findes og sælges på nettet. Men det kræver en vis forståelse og den kunne jo passende starte her.

 

Interviewer er Rasmus herfra Brønderslev Erhverv

Gæsterne er direktør Lars Juhl og strategisk kontaktchef Michael Sørensen fra Riveronline.dk

 

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *